58 מיליון $ לא הולכים ברגל, לכן החברה משקיעה הרבה מאוד בתוכן, בנוסף להשקעה של זמן וכסף בחברות סרטים גדולות בסין ובארצות הברית.
בין חברות התוכן שבהם השקיעה ODG, ניתן למצוא את 21st Century Fox וגם את Shenzhen O-film Tech Co, החברה בונה את המודל העסקי שלה במיוחד על פרסומות.
"ההשקעה בחברה תתן לנו את הכוח שאנחנו צריכים על מנת לייצור את המשקף הטוב בעולם", להרחיב פטנטים, ולשלם עבור עובדים חדשים, כך אומר נציג בכיר בחברה.
ODG, התמקדה עד היום בפתרונות ארגוניים מותאמים אישית עד לנקודה זו, אך כפי שאומר אותו הבכיר בחברה, הטכנולוגיה מתבגרת ומשתפרת ובעתיד זה יפחית את עלות המוצרים ברמה דרסטית, לכן החברה מתחילה להשקיע גם בשוק הביתי.
בחודש הבא, יהיה חם (למרות שחורף עכשיו) בתערוכת CES 2017, החברה מתכננת לחשוף את המוצרים האחרונים שלהם, אם כי לא ברור עדיין אם זה יהיה עבור השוק הפרטי או העסקי, או שניהם ביחד.