חלק מהסיבות הללו עלו בסקר של Magid Insights שמצא שרוב לקוחות המציאות המדומה "מרוצים מאוד" ואומרים שהתפקוד של המוצרים עלה על הציפיות שלהם, שיש לפחות 30 משחקי מציאות מדומה של Steam שהראו עלייה של יותר מ-250,000$, ושיש מספר חברות של מציאות מדומה עם רווחים של בין חצי מיליון למיליון דולר.
פגשתי את צ'נאווסין בכנס של מציאות מדומה ב- 31 למרץ לדבר איתם על מצב המציאות המדומה. דיברנו על איך הוא רואה את האפשרות שמשקיעים סיניים יעבירו את הפוקוס לבינה מלאכותית ולחברות סיניות מקומיות, על אתגרי השוק עבור חברות מציאות מדומה חינוכיות ולמה הוא חושב שהחוסר ברווחים בוידאו 360 יכול להביא להבנה עבור טכנולוגית וידאו 360 וחברות תוכן.
אחרי שהוא נסע ל-36 כנסים של מציאות מדומה בשנה האחרונה וראה יותר מ-2000 הדגמות של מציאות מדומה, צ'נאווסין ראה כמה מהפיתוחים המבטיחים ביותר בתחום של מציאות מדומה בתעשיות כמו מערכת הבריאות, טכנולוגיית פרסום, פגישות של שיתופי פעולה, אפליקציות חדשניות, וכמו כן בארכיטקטורה, הנדסה ובינוי. הוא מייעץ לחברות לנסות וליצור אפליקציות שיכולות להיעשות רק במציאות מדומה, ושאם אתה בונה משהו שיש לו ערך, אתה יכול למצוא את הדרך למישהו שיהיה מוכן לשלם על זה.