נכון לעכשיו, המשקפיים מיועדים למשתמשים מקצועיים, כיוון שהטכנולוגיה ללא ספק תדרוש מחשב מוביל ביותר בשל הצורך הגרפי של עיבוד תמונה שיכול להשתמש בריכוז גבוה של פיקסלים בתצוגה. קשה גם לומר איך הפתרון שמבוסס על חומרה יעמוד בשימוש יומיומי, כיוון שהוא דורש עדשות שיכולות פיזית לזוז כל פעם שהעין משנה מיקום.
שדה ראייה
|
רזולוציה
|
השוואת מתחרים
|
100 מעלות
|
70 MP
|
Varjo 20|20
|
100 מעלות
|
1.2 MP
|
Oculus, Vive
|
140 מעלות
|
16 MP
|
VR in 5 years *
|
32 מעלות
|
1 MP
|
HoloLens
|
50 מעלות
|
2 MP
|
ODG R9
|
100 מעלות
|
1.8 MP
|
Meta II
|
*הערכה מ-2016 על ידי מייקל אברש, המדען הראשי ב- Oculus, בכנס Oculus Connect 3
|
"ההמצאה של Varjo בתחום התצוגה, דוחפת את הטכנולוגיה של המציאות המדומה 10 שנים קדימה מהמצב הנוכחי של הפיתוח, איפה שאנשים יכולים לחוות רזולוציה חסרת תקדים של מציאות מדומה ומציאות רבודה, המוגבלת רק על ידי התפיסה של העין האנושית עצמה", אומר אורחו קונטורי, המנהל והמייסד של טכנולוגיות Varjo. "הטכנולוגיה הזו, יחד עם טכנולוגיית VST של Varjo, מקפיצה את המיחשוב התלת מימדי של המציאות המדומה בין לילה - מציאות מדומה כבר איננה סקרנות, אלא יכולה כעת להיות כלי מקצועי לכל תחומי התעשייה".
הטכנולוגיה של התצוגה ברזולוציה גבוהה תהיה נוכחת במוצרים של Varjo במיוחד למשתמשים מקצועיים ולאפליקציות החל מהרבעון הרביעי של 2017.
המאמר מתורגם במילים שלי מאנגלית: לארי סינגול, מאמר בלעדי לאתר מציאות מדומה ישראל.