בסרטון ניתן לראות, איך המפתח מנסה למצוא את גבולות חיישני המצלמה של אוקולוס והוא מצא כמה עוצמות בלתי צפויות לתרחישים השונים. היופי בטכנולוגית ה- roomscale, שיש שימוש בכל גודל אפשרי של חדר, בניגוד ל- HTC VIVE שמגביל את הגודל המינימלי למשחק. שטח המשחק המומלץ שקבעו באוקולוס עבור מצלמה 1 או 2 או 3 נותנת לנו את החופש לזוז במרחבים קטנים במיוחד, במקביל ליכולת לשחק בשטח גדול במיוחד.
במצלמה אחת קידמית של אוקולוס, נקבל 180 מעלות, זה מתאים במיוחד לחדרי ילדים שיש להם חדר קטן, מה שבהחלט לא ניתן להגיד על HTC VIVE שמתאים יותר לאנשים שיש להם חלל חדר גדול ופנוי.
2 חיישני מצלמה, יעמדו אחד ליד השני ויתנו לנו מרחב גדול בהרבה, למעשה כפול, ויוכלו לעקוב אחר תזוזה של השחקן במהירות גבווה ביותר.
3 חיישנים, יסגרו את החדר לסריקה של 360 מעלות, וזה הכי מומלץ על פי אוקולוס, והכי יקר שקיים כרגע בתחום המציאות המדומה.
הוספת מצלמות נוספות, מגבירה את יכולת המעקב של ה- roomscale, ואת הדיוק של הבקרים של אוקולוס לרמה אחרת.
אוקולוס משיקה היום את ה- oculus touch, רשמית ברחבי העולם.
כותב המאמר: לארי סינגול, מאמר בלעדי לאתר מציאות מדומה ישראל.