חפש
Digi-Capital: למעלה מ- 4.1 מיליארד דולר הושקעו ב- AR וב- VR בשנת 2019
TIM MEREL @ DIGICAPITALIST 12 במרץ, 2020 2:37 בערב

קרדיט תמונה: Digi-Capital
פלטפורמת AR / VR Analytics של Digi-Capital עקבה אחר השקעות AR / VR ב -4.1 מיליארד דולר בשנת 2019, ההשקעה השלישית בגובה המציאות המדומה והגדילה את שנת השקעות המציאות ברשומה לאחר 2017 ו -2018.

עם זאת, ההשקעה צנחה משמעותית ברבעון הרביעי של 2019 בהשוואה לרבעון הקודם מבחינת היקף העסקה (כלומר, מספר העסקאות) וערך העסקה (כלומר הדולרים שהושקעו). אם הירידה הרבעונית הזו מעידה על מגמה לטווח ארוך יותר, יתכן שחלק מהמתחילים של חברות AR / VR יצטרכו להתמקד בייצור הכנסות ובניהול שיעורי הצריבה שלהם השנה, ולא למנף את השקעות VC כדי להאיץ את הצמיחה.

סרטונים מומלצים מופעל על ידי AnyClip
השקעה לעומת מסחר נ.ב.
הפסקה

בטל השתקה
משך הזמן
4:32

החלף כיתובים סגורים
/
זמן נוכחי
0:08
 
מסך מלא
הבא


משחק עכשיו השקעה לעומת מסחר נ.ב.
וורן באפט ממתין לפריסת 137 מיליארד דולר במזומן
סטארבקס רואה 3,2 מיליארד דולר מכירות ממגפה
מכירת שוק: דאו ג'ונס יורד 6%, S&P נופל מעל 5% על הרטבים הכלכליים
קרן ההתאוששות מהאיחוד האירופי היא "השקעה בכלכלה של אירופה".
עורך ניו יורק מתפטר מתנופף מעל דבריו של הסנאטור טום קוטון
קתאי מתכננת השקעה של 5 מיליארד דולר מחדש עם גב ממשלה
SoftBank מכריזה על קרן של 100 מיליון דולר להשקעה בעסקים בהובלת אנשי צבע
חדשות פוקס: הקריירה של לאה מישל עשויה להסתיים
למעלה משני מיליון תביעות מובטלות אמריקאיות בארה"ב
"הזדמנות לאבד לקוחות" של ג'ף בזוס בגלל הזדהות עם חומר חי שחור
גלעד מדע דוחה את ההצעה של 232 מיליארד דולר של אסטראזנקה
מקווי אומר כי KKR תהיה אגרסיבית בהשקעות בתשתיות
גרמניה תנקוט את תפקידה של לופטהנזה עם סיוע בסכום של 9.8 מיליארד דולר
אלון מאסק יוצא בטוויטר להשתחרר ממפעלי מכוניות, מאיים לתבוע את קליפורניה

מעקב אחר שני הרבעונים הראשונים של 2020 עשוי להיות קריטי כדי לראות לאן הולכת ההשקעה בשוק הווירטואלי והמוגבר יותר.

זרימת השקעות AR / VR (מספר עסקאות)

טרנספורמציית VB 2020 באופן מקוון - 15-17 ביולי. הצטרפו למנהלי AI המובילים: הירשמו לזרם החי בחינם.
[הערה: תרשימים בחינם אינם כוללים מספרים, צירים ונתונים מגרסת המנויים, עם נתונים קשים בסיסיים שמקורם ישירות מחברות וממקורות משניים אמינים. נקודות טקסט ספציפיות מוזכרות בשאר הטקסט. מתודולוגיה בדוח מציאות מוגדלת / מציאות מדומה Q1 2020)]

נפח העסקה של AR / VR (שוב, מספר העסקאות) נראה כאילו התייצב ברבעון השלישי של 2019, אך הוא צנח משמעותית ברבעון הרביעי. היקף ההשקעה הכולל צנח ב -27% בשנת 2019 לעומת 2018.

קטגוריות עם היקף המבצעים הגבוה ביותר ב -12 החודשים האחרונים היו AR / VR טק, משחקים, חינוך, smartglasses, רפואה, תוכנה / שירותים ארגוניים (חומרה לשעבר) ופתרונות / שירותים. כל הקטגוריות האחרות היו פחות עסקות בשנה שעברה.

ערך ההשקעה של AR / VR (שוב, דולרים שהושקעו) בשנת 2019 צנח בירידה של 35% משנת 2018. כאמור, ערך העסקה צנח משמעותית ברבעון הרביעי של 2019 בהשוואה לרבעון הקודם, שיחד עם ירידה ברבעון הראשון של 2019 הביא לירידה ב ההשקעה הכוללת לשנה.

חברות טכנולוגיות AR / VR וחברות חברתיות שלטו בערך של עסקאות, עם גלאסקים חכמים, בידור מבוסס מיקום, ומשחקים היו משמעותיים גם בשנת 2019. היו גם השקעות ברמה נמוכה יותר בקטגוריות אחרות.


היקף ההשקעות הגדול ביותר לפי שלב בשנת 2019 הגיע מ- Grants, Seed, Series A, Accelerator, Crowdfunding. וסיבוב סדרה ב '. במהלך כל השלבים האחרים היו פחות מבצעים במהלך השנה.

מלבד ההנפקה הפרטית של Snap לאחר ההנפקה בשנה שעברה, שלבי ההשקעה הגבוהים ביותר עבור AR / VR בשנת 2019 היו סדרות F, סדרה A, סדרה C, סדרה B וסדרה D. כל שאר השלבים גייסו סכומים קטנים יותר.


כשמדובר בעסקי מידות בשנת 2019, סבב ההשקעות בסכום של 500 מיליון עד מיליארד דולר, וטווחים של 100 מיליון עד 500 מיליון דולר שלטו בדולרים שהושקעו. אחריו הגיעו 10 מיליון דולר עד 50 מיליון דולר, ועסקאות בגודל 50 מיליון דולר עד 100 מיליון דולר. סיבובים בשלב מוקדם ברמות נמוכות יותר גיבשו את התמהיל בשנה שעברה.


מבחינה גיאוגרפית, ארה"ב וסין המשיכו לשלוט בהשקעות AR / VR בשנת 2019 כמו בשנים קודמות. אחריהם הגיעו ישראל, בריטניה וקנדה. בכל המדינות האחרות נרשמה אשתקד רמות השקעה נמוכות יותר ב- AR / VR.


AR / VR ראו עד כה מעט יחסית עסקאות בתחום המו"פ בהשוואה לסקטורי טכנולוגיה אחרים עד כה, עם כ -700 מיליון דולר של עסקאות בתחום המו"פ בשנה שעברה. המספר הגדול ביותר של עסקאות בתחום המו"פ בשנת 2019 היו בפתרונות / שירותים של AR / VR, משחקים, smartglasses, טק וסגנון חיים, כמו גם מגוון רכישות על פני קטגוריות אחרות. מלבד כמה עסקאות גדולות, ערך ה- M&A לרכישת חברות AR / VR (כלומר דולרים ששולמו לרכישת חברות) נותר בעשרות עד מאות מיליוני דולרים ברבעון מאז 2014.

אמנם יתכן שישנו מעקב משמעותי בפעילות M&A בתחום ה- AR / VR אם קורה נקודת ניפוי שוק בשנים הבאות, אך אין זרז ברור לטווח הקצר.


כאשר AR / VR נכנסים לטרנזיט פוטנציאלי